news

PRGN o numește pe Natacha Clarac pe poziția de vicepreședinte regiunea EMEA

Public Relations Global Network (PRGN) a anunțat numirea Natachei Clarac, director general al Athenora Consulting din Bruxelles, Belgia, ca noua sa vicepreședintă pentru regiunea Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). Natacha o va înlocui pe Sara Pearson, fondator și președinte al agenției de comunicare integrată Spider din Londra, Marea Britanie, care a ocupat anterior această funcție. PRGN este una dintre cele mai mari rețele globale de agenții independente de relații publice și comunicare. Numirea a fost făcută de Comitetul Executiv PRGN la Asia Summit Conference și în cadrul Reuniunii de Toamnă a rețelei din Singapore, unde Joanne Chan a fost numită și vicepreședintă regională pentru Asia-Pacific, iar agențiile membre au decis să extindă prezența rețelei prin adăugarea unei noi agenții membre din Noua Zeelandă.

„Natacha Clarac este o putere în sectorul public affairs, în comunicare și consultanță la Bruxelles și în întreaga Europă”, a declarat președintele PRGN David Fuscus, care este președinte și CEO al Xenophon Strategies din Washington, D.C. „Natacha și Athenora Consulting sunt membri de lungă durată ai Public Relations Global Network și suntem norocoși să o avem ca noua nostră vicepreședintă regională pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa.”

Originară din Franța, Natacha Clarac este directorul general al agenției independente de consultanță în public affairs Athenora Consulting, cu sediul la Bruxelles, care consiliază companii europene de top cu privire la impactul noilor politici dezvoltate de instituțiile Uniunii Europene. Fondată în 2003, Athenora Consulting lucrează, în principal, cu companii din domeniul bancar, asigurări și servicii financiare, energie și utilități, tehnologie și digital, sănătate, transport, mediu și comerț. Firma numește transparența, profesionalismul și o viziune etică puternică drept valori de bază, iar motto-ul său este „lobby sustenabil cu impact pozitiv”. Membră a PRGN din 2007, Athenora construiește strategii care ajută clienții să participe la procesul decizional al UE la toate nivelurile.

„De la începutul aventurii noastre PRGN, am întâlnit colegi străluciți din întreaga lume și am experimentat o creștere continuă a rețelei, păstrând în același timp spiritul original de apartenență, învățare și cultivarea valorii”, a spus Natacha Clarac. „Sunt extrem de încântată și onorată să promovez regiunea EMEA. Voi lucra cu pasiune și angajament pentru a genera noi perspective de afaceri și pentru a ne consolida legăturile, în ciuda diversității noastre mari, pe care o consider o sursă de bogăție incredibilă.”

În noul ei rol de RVP pentru EMEA, Natacha va lucra cu agențiile membre PRGN care operează în Europa, Orientul Mijlociu și Africa pentru a îmbunătăți comunicarea și coordonarea lor, pentru a stimula dezvoltarea la nivel regional. Ea va asista în activitățile de relații publice, dezvoltarea afacerilor globale, precum și implicarea și recrutarea membrilor în beneficiul agențiilor membre și clienților PRGN din întreaga lume.

Cu spririt european și lobbyist la Bruxelles de aproape 20 de ani, Natacha spune că a ales să fie lobbyist pentru a se angaja în construirea unui spațiu comun care să depășească realitățile naționale și să ofere soluții penru interesul general. Dornică să promoveze lobby-ul etic și profesionist pentru a construi o societate mai bună prin dialogurilor bilaterale, Natachei îi place să construiască și să implementeze strategii inteligente de lobby pentru a atinge obiective și a depăși provocări.

Absolventă la Sciences Po Aix și la Institutul de Studii Europene din Bruxelles, Natacha a obținut și un MBA la IAE din Aix-en-Provence, Franța. Ea susține prelegeri despre lobby-ul european la diferite colegii și universități prestigioase din Franța.

Cine este PRGN
PRGN este una dintre cele mai mari rețele de relații publice din lume și reunește peste 50 de firme independente și peste 800 de profesioniști în comunicare, de pe șase continente.
Membrii PRGN sunt firme independente de relații publice și comunicare, cu acționariat local, care împărtășesc expertiză și resurse, oferind în același timp strategii de comunicare globală pentru clienți din lumea întreagă.