news

We see. We like. We share.

Suntem în 2023 și nu putem să nu ne întrebăm: De ce este diversitatea de gen încă o problemă la locul de muncă?

Campania „Imagine” demarată de către agenția CBP London’s ne arată cum putem folosi rețelele de socializare drept adevărate catalizatoare pentru probleme sociale importante. Este o campanie – zicem noi – concentrată, bine executată și provocatoare. Ne mai mirăm de ce a devenit atât de virală în social media?

Concret, agenția londoneză a dezbătut prin această campanie egalitatea de gen la locul de muncă. „Imagine a CEO. Is it a man?” sau „Imagine someone crying in the office. Is it a woman?” sunt doar câteva dintre mesajele care ne invită să ne întrebăm dacă persoana respectivă este bărbat sau femeie. Cei de la CBP London’s au postat o serie de afișe grafice în social media cu scopul de a deschide conversația privind stereotipurile de gen. 

Cu toții avem prejudecăți inconștiente, adică stereotipuri sociale pe care ni le formăm prin catalogarea celor din jur. De ce să nu le punem la îndoială și să- facem pe oameni să vorbească despre ele?

„Imagine” este o campanie lansată cu ocazia Zilei Internaționale a Femeii, dar este evident că aceasta are aplicabilitate și relevanță în fiecare zi.