Public Relations Global Network (PRGN) își alege primul Director Executiv. Premiile PRGN 2018

Rețeaua premiază activitatea remarcabilă de client service a agențiilor în cadrul reuniunii bi-anuale din București

 

 

Public Relations Global Network (PRGN) a anunțat numirea lui Gábor Jelinek în funcția nou înființată de Director Executiv, în cadrul ședinței sale de toamnă care a avut loc la București la sfârșitul lunii octombrie și a recompensat agențiile sale membre cu premii pentru cele mai bune campanii de comunicare din ultimul an.

Gabor Jelinek, noul Director Executiv PRGN

În calitate de director executiv al PRGN, Jelinek va supraveghea toate aspectele organizației, asigurându-se că obiectivele strategice sunt îndeplinite eficient și urmărind, în același timp, dezvoltarea de noi inițiative de vânzări, consolidarea parteneriatelor și crearea de oportunități de marketing pentru firmele, personalul și clienții rețelei PRGN.

„Rețeaua este încântată să îi ureze bun venit în echipă lui Gábor Jelinek”, a spus C.L. Conroy, actualul președinte al PRGN și CEO al agenției Conroy Martinez cu sediul în Miami. „Suntem încrezători că prin adăugarea poziției de director executiv, PRGN își va îndeplini obiectivele strategice de creștere și va aduce și mai mult succes organizației noastre”.

Cu aproape 15 ani de experiență în managementul agențiilor și după un deceniu în jurnalism, Jelinek aduce cunoștințe ample în management și relații internaționale, împreună cu o înțelegere aprofundată a disciplinelor și practicilor de comunicare. Jelinek a petrecut 10 ani în calitate de partener la Goodwill Communications, din Ungaria, unde a gestionat portofoliul de comunicare business al clienților din mai multe industrii. Înainte de a se alătura companiei Goodwill Communications, Jelinek a fost Client Service Director la Weber Shandwick din Ungaria, precum și redactor-șef al revistei The Budapest Business Journal.

 

Premii și distincții

 

De asemenea, la întâlnirea de toamnă, PRGN a recunoscut cele mai bune campanii de relații publice ale agențiilor membre, care au avut fost desfășurate în ultimele 12 luni. În acest an, un număr record de 29 de agenții membre au participat la programul anual al Best Practice Awards din cadrul rețelei, cu 106 proiecte trimise, dintre acestea, cele mai bune au câștigat premii, în funcție de voturile primite de la top managementul agențiilor.

 

„În fiecare an, recunoaștem cele mai performante campanii pe care agențiile noastre le realizează pentru clienții lor în ultimele 12 luni”, a declarat președintele PRGN, C.L. Conroy. „Există întotdeauna o mare emoție, împreună cu câteva surprize. Anul acesta am fost încântați să vedem un număr record de agenții care participă la competiție, crescând și mai mult ponderea și profunzimea în scena de relații publice internaționale. Felicit toate agențiile noastre pentru munca lor remarcabilă și exprim recunoștința față de clienții noștri care își pun încrederea și reputația în agențiile noastre membre. Aceste proiecte premiate și studii de caz demonstrează amploarea cunoștințelor profesionale ale membrilor noștri și nivelul înalt al serviciilor pe care le îndeplinesc pentru clienții din întreaga lume”.

 

Free Communication a primit două mari premii, în categoriile Social media, respectiv Employer Branding & Internal Communication

 

Anul acesta am obținut locul întâi la două categorii„, a anunțat Alexandra Diniță, General Manager, Free Communication. „A fost cel mai bun rezultat de până acum în această competiție, pe care o apreciez pentru că aduce la un loc agenții cu un model de business asemănător nouă – independente, orientate prioritar spre eficiența necesară autodezvoltării și pentru care premiile nu constituie o preocupare în sine – ci, mai degrabă, o validare firească a muncii de fiecare zi.

Alexandra Diniță, General Manager, Free Communication

Cele mai recunoscute agenții din cadrul concursului 2018 au fost HWB Communications din Africa de Sud și Landis Communications, Inc. (LCI) din San Francisco, California, care au primit, ambele ,câte două premii golden, două silver și un bronz. Acestea au fost urmate de Spider PR din Londra, Marea Britanie cu două premii golden, un silver și două bronzuri. Cele mai multe mari premii au ajuns la L.C. Williams & Associates din Chicago, SUA, care a câștigat trei premii golden la București, precum și un bronz.

 

În afara Free Communication, alte agenții care au câștigat premii multiple au fost ADVERUM din Vilnius, Lituania; Buchanan Public Relations din Philadelphia, SUA; The Conroy Martinez Group din Miami, SUA; The Fearey Group din Seattle, SUA; Goodwill Communications din Budapesta, Ungaria; Media Profile din Toronto, Canada; Multi Communications din Varșovia, Polonia; Perspective Strategies din Kuala Lumpur, Malaezia; Sound Public Relations din Milano, Italia; Stevens Strategic Communications din Cleveland, SUA și Xenophon Strategies din Washington D.C.

 

 

Fondată în 1990 de un grup de lideri vizionari de relații publice, cu venituri mai mari de 101 milioane USD și aproximativ 1.000 de profesioniști în 50 de metropole de pe șase continente, PRGN este una dintre cele mai mari rețele internaționale de relații publice din lume. Partenerii PRGN sunt firme de comunicare independente, locale, deținute de proprietari și firme de comunicare de marketing care împărtășesc expertiza și resursele, oferind clienților din întreaga lume strategii cuprinzătoare de comunicare. Companiile sau organizațiile interesate de serviciile rețelei locale a agenției PRGN pot vizita www.prgn.com pentru mai multe informații.

 

Pentru mai multe informații, agențiile independente interesate să adere la rețea pot vizita secțiunea de recrutare a membrilor pe site-ului PRGN sau pot trimite un e-mail la info@hwb.co.za, Lynn Erasmus, general manager, HWB Communications.