Public Relations Global Network l-a desemnat pe Robert Bauer în poziția de Președinte

Public Relations Global Network (PRGN), una dintre cele mai mari rețele de agenții independente de PR și comunicare din lume, și-a anunțat noua echipă executivă. Numirile au fost făcute în cadrul reuniunii bi-anuale de primăvară, organizată de data aceasta online, pentru prima dată, ca urmare a pandemiei Covid-19.

Robert Bauer

În cadrul întâlnirii video membrii rețelei l-au ales pe Robert Bauer, Managing Partner al agenției accelent communication, din Viena (Austria), drept cel de-al 29-lea Președinte al PRGN. Bauer va conduce rețeaua mondială care include 51 de agenții independente pentru următoarele 12 luni.

Până acum, rețeaua a fost condusă de Aaron Blank, CEO și Președinte al The Fearey Group cu sediul în Seattle, care și-a dus cu succes la bun sfârșit mandatul de Președinte și Chair of the Advisory Board.

„Aștept cu nerăbdare provocările anului viitor. Abilitatea noastră dovedită de a colabora foarte strâns și de a face schimb valoros de experiență între cele 51 de agenții membre din toate colțurile lumii, chiar și în acest nou context creat de pandemia Covid-19, este ceea ce ne diferențiază”, a declarat Robert Bauer. „Relațiile personale puternice construite de-a lungul anilor în cadrul rețelei ne ajută să fim competitivi și eficienți pentru clienții noștri, acum mai mult decât oricând, mai ales o dată cu adoptarea de noi forme virtuale de cooperare și comunicare. Sunt determinat să demonstrez puterea noastră, să păstrez și să intensific spiritul și valorile pe care PRGN le insuflă membrilor săi și clienților de pe toate continentele.”

În poziția de President-elect, cu mandat începând din 2021, a fost desemnată Alexandra Diniță, General Manager Free Communication – România. Andy See Teong Leng, Principal Partner și Managing Director al agenției Perspective Strategies – Kuala Lumpur, Malaysia, își continuă activitatea în poziția de Secretar.

Fondată în 1992 de către un grup de lideri vizionari din domeniul relațiilor publice, PRGN a ajuns în prezent la aproximativ 1.000 de profesioniști din 53 de orașe, fiind una dintre cele mai mari rețele internaționale de comunicare.

Membrii PRGN sunt firme de comunicare și relații publice independente, locale, care împărtășesc cunoștințe solide și resurse, construind împreună strategii integrate de comunicare și planuri complexe de acțiune pentru clienți din toată lumea.