Public Relations Global Network a ajuns la 50 de membri afiliaţi

Noile agenţii adăugate reţelei provin din Carolina de Nord (SUA) şi Austria.

Bucureşti – 12 iunie 2017 – Free Communication şi Public Relations Global Network (PRGN), una dintre cele mai mari reţele de relaţii publice din lume au anunţat recent creşterea numărului de membri cu încă două agenţii afiliate, ceea ce face ca totalul companiilor înscrise să ajungă la 50. Astfel, agenţiile S&A Communications şi asoluto s-au alăturat PRGN în timpul recentei întâlniri bianuale a reţelei din Dallas, Texas.


Alexandra_resize_BW”Free Communication a devenit membru unic în România al PRGN din 2014. Apartenenţa la reţeaua PRGN ne permite să oferim oricând cele mai bune servicii de comunicare clienţilor noştri, oriunde în lume”, declară Alexandra Diniţă, general manager Free Comunication.

În timpul întâlnirii din oraşul texan, membrii PRGN au ales-o pe Christina Rytter, managing director şi fondator al Scandinavian Communications, ca fiind noul preşedinte. Rytter, care îl înlocuieşte în funcţie pe Evelyn Holtzhausen, director şi fondator al HWB Communications, din Africa de Sud, va conduce reţeaua PRGN globală formată acum din 50 de agenţii independente pentru următoarele 12 luni. Fondată în 1992 de un grup vizionar de lideri în domeniul relaţiilor publice, PRGN va sărbători în acest an 25 de ani de existenţă. Cu venituri de mai mult de 101 milioane de dolari şi 900 de profesionişti în comunicare, PRGN este una dintre cele mai mari reţele internaţionale de relaţii publice din întreaga lume.

Christina Rytter“Împlinim 25 de ani de când oferim servicii de comunicare oricând clienţilor din întreaga lume şi suntem încântaţi că am ajuns la 50 de agenţii partenere chiar la aniversare”, spune Rytter. “Afilierea firmei din Austria cu multiple servicii integrate la reţeaua PRGN nu face decât să întărească impactul pe care îl avem de-a lungul Europei, în timp ce expansiunea din sudul Statelor Unite ale Americii creşte capacitatea noastră în domenii precum tehnologie, sănătate sau relaţii guvernamentale”, încheie Rytter.


Agenţiile recent afiliate reţelei sunt:

Chuck Norman EDITS&A Communications: Fondată în 1982, compania din Carolina de Nord (SUA) integrează marketing de brand care s-a dezvoltat din PR. De mai mult de 35 de ani, S&A Comunications a evoluat şi a ajuns la o echipă de profesionişti strategi de marketing a cărui scop este acela de a-şi ajuta clienţii să gândească, să contracareze şi să îşi depăşească adversarii. Clienţii de pe întregul continent nord american găsesc la S&A Communications servicii variate: de la relaţii publice şi creaţie, marketing, digital, fotografie, până la organizări de evenimente sau servicii de publicitate personalizate. Echipa executivă de la S&A îi include pe Chuck Norman, fondator şi director, Bill Zadeits, fondator şi director, şi Ron Smith, fondator şi director.

Robert Bauerasoluto: Compania, cu sediul în Viena, este una dintre cele mai mari agenţii de PR şi comunicare din Austria. Înființată în 2011 prin fuziunea a două firme, asoluto combină serviciile de PR tradițional cu servicii integrate de digital, inclusiv campanii în social media şi dezvoltarea de proiecte web. Echipa, formată din 20 de specialişti, lucrează atât pentru clienţi locali, cât şi internaţionali: AEG, Roche, paysafecard sau QuintilesIMS. asoluto a câştigat o nominalizare la un premiu naţional important pentru campania sa de comunicare privind protecţia împotriva fumatului, „NU FUMA”, care a condus, în cele din urmă, la adoptarea unei noi legislații în Austria. asoluto este condusă de către cinci managing parteners: Robert Bauer, Brigitte Mühlbauer, Andreas Freitag, Béatrice Verdino şi Martin Verdino.