Public Relations Global Network sărbătorește 25 de ani de existență la nivel global

Public Relations Global Network (PRGN), una din cele mai mari rețele internaționale de agenții de relații publice independente, a marcat cea de-a 25-a aniversare în cursul reuniunii sale de toamna de la Kyoto, Japonia, urându-le bun venit celor trei noi firme membre originare din Asia, America Centrală și America de Sud.

Noile parteneriate vin după o perioadă de cinci ani de creștere cu 20% a numărului de membri. PRGN sărbătorește cea de-a 25-a aniversare cu 51 agenții partenere pe șase continente și în peste 40 de țări.

„Vedem un entuziasm real din partea firmelor de PR din întreaga lume în a se alătura comunității de agenții care fac parte din PRGN”, a declarat Christina Rytter, președinte PRGN și director general / fondator al Scandinavian Communications cu sediul în Copenhaga, Danemarca. „Acești oameni și echipele lor sunt adevărați lideri pe piețele din țările lor – inteligenți, orientați spre viitor și extrem de integrați în modul în care abordează astăzi domeniul nostru. Interesul lor si creșterea continuă a rețelei noastre demonstrează sănătatea și vitalitatea nu numai a PRGN, dar și a pieței independente de agenții de PR din întreaga lume”.

Rytter a adăugat că această creștere a rețelei PRGN este, de asemenea, „o dovadă a profunzimii schimbului de cunoștințe, a oportunităților de afaceri și a relațiilor personale cultivate în rețeaua noastră”.

Cele trei agenții care s-au alăturat PRGN în timpul întâlnirii de la Kyoto, din Japonia, sunt:

1. Another Company (Mexic, Columbia, Panama) – Este cea mai bună agenție independentă de comunicare și PR din Mexic, cu birouri în Columbia și Panama. Compania și echipa sa progresează continuu și caută să construiască strategii de conținut de ultimă generație, care să încalce paradigmele și să conecteze cu adevărat brandurile, mass-media și clienții. Another Company este formată dintr-o echipă de profesioniști pasionați, specializați în diferite domenii de afaceri și servicii cu o experiență vastă pe piața latino-americană. Printre clienții companiei se numără câteva dintre cele mai mari companii din lume listate în Fortune 500, care doresc să-și extindă afacerile în Mexic și nu numai, precum Waze, Hubspot, Calvin Klein, SAP, Tim Hortons, Grupul Adidas, Prada, Peninsula Hotels și altele.

2. Perspective Strategies (Kuala Lumpur, Malaezia) – Este o companie experimentată de comunicare strategică și gestionare a problemelor, cu servicii în domeniul public affairs, comunicare de brand și stakeholder engagement. Experiența firmei este construită într-o gamă largă de industrii și business-uri. Echipa Perspective are un istoric de succes în ceea ce privește reputația corporativă, relațiile cu investitorii, comunicarea de brand și de marketing. Printre clienții companiei se numără agenții guvernamentale importante, companii cotate la bursă și branduri multinaționale, cum ar fi East Coast Economic Region Development Council, Malaysia Digital Economy Corporation, PETRONAS Durex.

3. SMARTPR (Sau Paulo, Brazilia) – Înființată în 2002, cu experiență în comunicare, publicitate, relații publice, jurnalism și design, SMARTPR este o firmă de PR independentă din Brazilia, cu experiență dovedită în consultanță pentru dezvoltarea de relații pe termen lung între clienți și publicuri precum jurnaliști, influențatori, comunități de afaceri, angajați și consumatori. Mai presus de toate, oamenii din cadrul firmei sunt consultanți de afaceri cu o capacitate specială de a aduce rezultate prin conținut și relații. Clienții săi sunt, printre alții, Expedia, BuzzFeed, Waze, AWS – Amazon Web Services, Logitech, Pinterest, Level 3.

O rețea profund conectată

Partenerii PRGN se întâlnesc de două ori pe an în orașe din întreaga lume pentru a discuta despre cele mai bune practici, pentru a găsi noi modalități de a colabora și de a dezvolta parteneriate globale de afaceri – precum și de a crea relații personale.

Fiecare agenție membră este o firmă independentă de relații publice și marketing care împărtășește experiența și resursele, oferind în același timp strategii complexe de comunicare pentru o gamă largă de clienți. Agențiile PRGN furnizează o acoperire la nivel mondial pentru companiile care caută experiență în piață / pe teren sau o soluție pe mai multe piețe sau țări mai coerentă și responsabilă. Agențiile PRGN oferă, de asemenea, zeci de ani de practică în industrie în aproape toate marile sectoare ale mediului de afaceri.

Companiile sau organizațiile interesate de serviciile rețelei de agenții PRGN pot vizita www.prgn.com pentru mai multe informații.

PRGN a fost înființată în 1992 de către un grup restrâns de proprietari de agenții de relații publice independente, care doreau să se conecteze și să colaboreze cu alte firme independente. Rețeaua Phoenix (denumirea inițială a companiei PRGN) s-a extins rapid pe piețe noi de-a lungul anilor 1990. Când rețeaua a sărbătorit 10 ani, grupul a ales să se extindă pe piețele internaționale, iar în 2002 și-a actualizat numele în Public Relations Global Network. PRGN a crescut constant de atunci, atât la nivel global, cât și în ceea ce privește randamentul în serviciile oferite.

Pentru mai multe informații, agențiile independente interesate să adere la rețea pot vizita secțiunea de recrutare a membrilor pe site-ului PRGN sau pot trimite un e-mail la layth@tcf-me.com, Layth Dajani, fondatorul The Content Factory.


Despre Public Relations Global Network (PRGN)

Clienți de pe șase continente depind de resursele combinate ale Public Relations Global Network (PRGN) pentru a realiza campanii de relații publice pe piețele din întreaga lume. Cu venituri de peste 101 milioane USD, PRGN este una dintre cele mai mari rețele internaționale de relații publice din lume. PRGN folosește resursele a peste 50 de firme independente de relații publice și peste 900 profesioniști în comunicare, pentru a conecta companiile și organizațiile internaționale la piețe specifice și diverse cultural la nivel global. Vizitați PRGN online la adresa www.prgn.com, pe twitter la @PRGN și pe Instagram la @PublicRelationsGlobalNetwork.