Free Communication a aderat la PRGN – Public Relations Global Network, fiind selectata ca si reprezentant unic in Romania

Agentia independenta de relatii publice Free Communication a devenit membru unic in Romania al PRGN – Public Relations Global Network, in urma unui proces de selectie care a durat aproximativ trei luni. PRGN este una dintre cele mai mari retele de relatii publice din lume si reuneste 49 de firme independente si peste 800 de profesionisti in comunicare, de pe sase continente. Decizia a fost luata in cadrul celei de-a 40-a intalniri semestriale a retelei, care a avut loc saptamana trecuta la Londra. Alaturi de Free Communication, PRGN a mai primit un nou membru – Bianchi Public Relations, Inc. din Detroit, SUA.   „Adaugarea acestor doua firme remarcabile de relatii publice in reteaua noastra ne va ajuta sa ne intarim prezenta in Europa de Est si regiunea Midwest a Statelor Unite”, a declarat Uwe Schmidt, presedintele PRGN si proprietar al Industie AG, companie membra PRGN cu sediul in Hamburg, Germania. „Baza colectiva de clienti PRGN este acum mai diversa din punct de vedere geografic decat oricand, asa ca este important pentru noi sa continuam sa extindem reteaua de agentii astfel incat clientii nostri sa primeasca sprijinul necesar oriunde si ori de cate ori vor avea nevoie”.   “Am urmarit mult timp industria de comunicare la nivel global in scopul identificarii unei retele bine reprezentate, care sa ne ajute sa extindem aria de acoperire fara pretul renuntarii la ADN-ul propriu statutului de firma independenta. Selectarea noastra ca si reprezentant unic al PRGN in Romania implineste perfect aceasta aspiratie. De asemenea, reprezinta si confirmarea la nivel global a standardelor noastre – model de business, portofoliu de clienti, nivel calitativ al serviciilor. Nu in ultimul rand, deschide oportunitati foarte interesante de dezvoltare pe viitor si un acces real la resurse, networking si know-how international”, a explicat Alexandra Dinita, Director General si actionar principal Free Communication.   “Avantajul principal al acestei retele consta in calitatea ridicata a acoperirii locale pe domeniile pe care le deservim. Fiecare proprietar de agentie reprezinta comunitatea in care a trait, a lucrat si si-a construit business-ul timp indelungat”, a adaugat Schmidt. “Ambele agentii reprezinta clienti in industria auto si pharma, acestea fiind sectoare importante pentru reteaua noastra. Suntem mandri sa le uram bun venit acestor firme in organizatie”.   Membrii PRGN sunt firme independente de relatii publice si comunicare, cu actionariat local, care impartasesc expertiza si resurse, oferind in acelasi timp strategii de comunicare globala pentru clienti de pe sase continente.   Partenerii PRGN se intalnesc de doua ori pe an in diverse orase din intreaga lume. Urmatoarea intalnire va avea loc in aprilie 2015, in Seattle, Washington. La fiecare eveniment, liderii retelei discuta noile trend-uri ale industriei, precum si modalitatile prin care reteaua si clientii pe care agentiile membre ii deservesc pot colabora la nivel regional si global.   Despre Public Relations Global Network Clienti de pe sase continente depind de resursele combinate ale retelei PRGN pentru livrarea campaniilor de relatii publice in intreaga lume. Cu venituri de peste 100 milioane USD, PRGN este una dintre cele mai mari retele internationale de relatii publice. PRGN beneficiaza de resursele a 49 de firme independente si mai mult de 800 de profesionisti in comunicare, pentru a conecta companiile si organizatiile internationale cu piete individuale si diverse din punct de vedere cultural, la nivel global. Vizitati online PRGN pe www.prgn.com sau pe Twitter la @PRGN